Наукові статті з економіки

До особливостей підготовки наукових статей з економіки

тема наукової статті з економіки  -  «Експортна платформа ПІІ»

 

 

Наукові  статті з економіки  розпочинаються коротким  оглядом її змісту.

 

У статті розглянуті основні види прямого іноземного інвестування в залежності від способів ведення міжнародної господарської діяльності транснаціональних корпорацій. Визначено причини і мотиви корпорацій для переваги того чи іншого виду інвестування, досліджено історію виникнення і еволюція їх розвитку, складена докладна класифікація експортної  платформи ПІІ.

 

У науковій статті з економіки подаються також перелік  ключових слів.

 

         Ключові слова: горизонтальні ПІІ, вертикальні ПІІ, експортна платформа, ТНК, платформа для третіх країн.

 

Експортна платформа ПІІ - це прямі іноземні інвестиції, основним мотивом яких є скоріше експорт, ніж збут продукції на закордонний ринок. Раніше прийнято було вважати експортну платформу чисто вертикальними ПІІ, коли експорт направлявся назад в країну базування. Однак останнім часом переважає інша тенденція експортної платформи, коли експорт здійснюється на треті ринки. Збільшуються інтеграційні торгові об'єднання з низькими внутрішніми торговельними бар'єрами, але зовнішні умови  активно сприяють цьому. ТНК відкривають філії всередині таких об'єднань і, використовуючи місцеві підприємства, здійснюють збут продукції на весь ринок цього торгового об'єднання.

Актуальність пропонованої для розгляду  наукової статті може визначатися тим, що на сьогоднішній день це новий термін, який у сучасній літературі часто приписують вертикальній діяльності ТНК - «інвестування ПІІ в експортну платформу» , особливо популярний предмет останніх досліджень. Він визначається як виробництво в приймаючій країні з метою продажу в третю країну чи назад в країну базування. Таким чином , дане визначення містить у собі характеристики як вертикального, так і горизонтального інвестування. Як горизонтально інвестована компанія, вона здійснює збут продукції на величезний інтегрований ринок. У той же час розташування філії всередині конкретного регіону вибрано з цінових міркувань, що притаманне вертикальним ПІІ .

Наукова стаття має містити термінологічну базу. Так, експортна платформа ПІІ - явище нове і ще належно не досліджене. Наприклад , коли ТНК використовує приймаючу країну як експортну платформу, місцеві виробники для неї не конкуренти, і тоді ТНК може не турбуватися про промислове шпигунство. Оскільки особливого ризику для місцевих виробників у цьому випадку немає, уряд може розглянути експортну платформу ПІІ сприятливою на відміну від ПІІ, метою яких є лише збут продукції на місцевих ринках, тому експортна платформа ПІІ - не затоварюватися на ринок, що часто характерно для ПІІ. У таблиці 1 представлена ​​еволюція тлумачення даного поняття - різноманіття поглядів економістів при поясненні феномена інвестицій такого типу.

[Приклад  подання визначень у науковій статті з економіки (табл. 1].

                                                                                Таблиця 1

                            Визначення експортної платформи ПІІ

 

Автор

Визначення

Дж. Маркузена і А. Венейбла (James R. Marcusen, Anthony J.Veneables)

Ототожнювали поняття вертикальних інвестицій і експортної платформи.

Г. Хэнсона (Gordon H. Hanson)

Підкреслює велику схожість з вертикальними інвестиціями, оскільки визначальною перевагою, на його думку, є цінові мотиви.

М. Мотта і Дж. Норман (Massimo Motta, George Norman)

В основі вбачали вертикальне інвестування, яке через збільшення доступу до ринку трансформувалося в експортну платформу.

Пітер Ніарі (J. Peter Neary)

Розглядає експортну платформу як складний інтегрований тип інвестувань в умовах сучасної глобалізації і інтеграції світогосподарських зв'язків, тобто модель СЗ. Більша схожість визначає з горизонтальними інвестиціями через економію масштабу і доступу до ринків збуту.

С. Кумар (Saket Kumar)

Розділяв експортну платформу на два види: - орієнтована на країну базування, з мотивом економії на чинниках виробництва, тобто в основі лежить вертикальне інвестування; - орієнтована на треті країни, мотивом якої виступає доступ на зарубіжні ринки збуту, тобто в основі - горизонтальне інвестування.

К. Экхольм (Karolina Ekholm)

Виділяє 3 види платформи: - для країни базування - для третіх країн - глобальна: як для країни базування, так і для третіх країн. Мотиви і основу виникнення виділяв так само, як і З. Кумар, для 3-го типу платформи мотиви виходу на ринок, міняються залежно від виду господарської діяльності і стратегії корпорації.

 

Таким чином, розглянута нами у науковій статті з економіки раніше модель транснаціональної компанії ТК у наукові статті являє собою не що інше, як новий вид інвестування - експортну платформу.

З представлених в таблиці 1 даних випливає, що якщо раніше автори ототожнювали експортну платформу з одним з двох видів інвестування, то з часом виробився комплексний всебічний підхід до її визначення.  З урахуванням тенденції останніх досліджень в умовах зростаючої глобалізації нами доречно буде виділити експортну платформу як окремий, що має в своїй основі вертикальне інвестування, яке зберегло риси горизонтального, але більш розвинений і інтегрований вид ПІІ. При цьому в своїй основі вона може мати як горизонтальне, так і вертикальне інвестування в залежності від цілей і мотивів виходу на міжнародні ринки і способів ведення господарської діяльності.

На практиці експортна платформа для країни-базування займається виробництвом товару за кордоном не повністю, а, переважно, для внутрішнього споживання.

Так, наприклад, у американської компанії Apple заводи по збірці обладнання тільки в Китаї, продаються товари на ринках Європи і країн, що розвиваються, але основним споживачем iPhon, iPad, планшетів, комп'ютерів є самі США.

Взагалі експортна платформа в будь-якому вигляді більш поширена у виробництві техніки, автомобільній промисловості. Найбільш поширеним видом інвестування є глобальна експортна платформа.

Компанія Ford має безліч заводів з виробництва компонентів зі збірки машин в різних країнах. Відповідно до схемипоставок, Ford, об'єднавши технологічні ланцюжки заводів кожної з цих країн у інтегроване виробництво, постачає свої автомобілі як в безліч інших країн, так і експортує назад в США для внутрішнього споживання. Інший приклад таких же компаній, це Toshiba,Electrolux,Sharp і т.д.

Продаж виключно для третіх країн зустрічається нечасто, це більше відноситься до будь-яких спеціалізованих продуктів. Наприклад, об'єднавши зусилля в галузі наукових досліджень і конструкторських розробок, компанії японська Nissan Motor і німецька Daimpler Benz зайнялися виробництвом автомобілів великою вантажопідйомністю. Основними ринками збуту для них були Азія, Південна і Центральна Америка.

Висновок до наукової статті  (наукові статті з економіки) може бути наступним: існує дві головні причини, за якими компанія вирішує вести свою діяльність за межами своєї країни: доступ на нові      (закордонні) ринки і наявність дешевих факторів виробництва. Горизонтальні інвестиції мають на меті виробництво за кордоном практично тих же самих продуктів і послуг, що і в країні базування. Цей вид інвестування і є  горизонтальним, оскільки ТНК копіюють ті ж види діяльності в різних країнах. Перевага віддається горизонтальним ПІІ, коли збут продукції на зарубіжні ринки занадто дорого обходиться із-заі транспортних витрат і торгових бар'єрів.

 

Як правило, після наукової статті з економіки (під текстом) подається перелік  джерел [проставляються по тексту посилання].

 



Новости

 

Наши новости

Дипломна робота з психології замовити

Заказать дипломную работу по психологии

В нашей базе более 3000 готовых работ

Дипломна робота з міжнародних відносин замовити

Дипломная работа по менеджменту заказать

Дипломная работа по логистике на заказ

Дипломная работа по маркетингу на заказ

Дипломная работа по финансам заказать

Дипломная по экономике предприятия на заказ

Дипломная по международным отношениям заказ

Дипломная работа по туризму заказать

Дипломная работа по праву на заказ

Дипломна робота з менеджменту замовити

Дипломна робота з економіки підприємства замовлення

Дипломна робота з бухгалтерського обліку замовлення

Дипломна з готельно-ресторанного бізнесу замовити

Дипломная работа по бухгалтерскому учету заказать

ЗАКАЗ ВЫХОДНОГО ДНЯ

- Заказать контрольную

- Заказать курсовую

- Заказать диплом

- Заказать научную статью

- Заказать исследование

- Заказать реферат

НАШИ ПАРТНЕРЫ: "Киевская переплетная мастерская"

 On-line агентство "OSVITA-SERVIS"

г. Киев, (044) 587-81-06,  (067) 501-23-50.

Севастопольская площадь,

ул. Народного Ополчения 1, офис № 400

Звонки принимаются с 10.00 –  19.00

e-mail: info@osvita-servis.com.ua
ICQ: 461-734-078 | Карта проезда

 

Главная | Цены на работы | Продажа готовых работ | Образцы работ | Написать письмо | Способы оплаты | Полезные статьиБиблиотека

По этим ключевым словам Вы можете нас найти:

Диплом: дипломная работа | дипломные работы | заказать диплом | заказать дипломную работу | заказ дипломной | дипломні роботи | заказ дипломной работы | готовые дипломные | рецензия на диплом | диссертации | скачать диплом

Курсовая: курсовые работы | заказать курсовую | курсовые работы на заказ | курсовая работа | заказ курсовых работ | заказать курсовую работу | курсова робота | готовые курсовые | курсовые недорого

Реферат: рефераты скачать | заказать реферат | скачать реферат | реферат на заказ | реферати українською | заказ реферата | готовые рефераты | скачать реферат

Научная статья:  наукова стаття | научные статьи | заказать статью в аспирантуру | готовые научные статьи | скачать научную статью | публікація наукових статей (журнали ВАК) | реферат до аспірантури (вимоги ВАК) | тези до наукової конференції


Дипломы на заказ | Контрольные, курсовые | Заказ дипломной | Курсовые работы на заказ

© Copyright 2009 www.osvita-servis.com.ua - Дипломы на заказ, контрольные, курсовые, заказ дипломной, курсовые работы на заказ